RETURNERING

HVAD ER DITPRINT’S RETURNERINGS POLITIK?
Vi giver 14 dages returret I det tilfælde, at du fortryder dit køb fra vores hjemmeside. Tjek vores handelsbetingelser for yderligere information.
 
HVORDAN RETURNERER JEG ET DEFEKT PRODUKT?
Du kan sende en e-mail til os på info@ditprint.dk med følgende indhold: Navn, adresse og e-mail, hvilket produkt du ønsker at returnere, samt årsagen til returneringen. Vær venlig at skrive RMA som titlen på e-mailen. Du vil blive kontaktet med yderligere informationer fra vores support, indenfor 3 arbejdsdage efter e-mailen er modtaget.
 
HVAD SKER DER EFTER DITPRINT HAR MODTAGET MIT RETURNEREDE PRODUKT?
Når vi har modtaget dit produkt, tager vi et kig og evaluerer produktets tilstand og sammenholder med vores garanti-politik:
  • Hvis produktet ikke møder kravene for garanti, returnerer vi det som det er
  • Hvis produktet møder kravene for garanti, sender vi et nyt tilsvarende produkt indenfor samme uge.
YDERLIGERE INFORMATION
Den samlede tid for denne process varierer alt efter, hvor i verden du befinder dig. Vi skønner, at de fleste returneringer samlet vil tage 3 uger i gennemsnit (15 arbejdsdage). Når et nyt produkt bliver sendt, vil du modtage et tracking nummer via e-mail, samt en e-mail, der bekræfter udbytningen af produktet. Vær venlig at være tålmodig og vente i hvert fald 3 uger (15 arbejdsdage) fra den dag, du sender produktet, før du kontakter support igen.
 
SKAL JEG BETALE FOR AT SENDE MIT PRODUKT RETUR?
Ja, og du vælger selv, hvordan du sender det. Du er ansvarlig for varen / varerne fra du modtager forsendelsen. DitPrint betaler fragten tilbage til dig hvis varen / varerne skal ombyttes.
Ved garanti sager udsteder og sender DitPrint en retur fragt label eller refunderer hvad der anses som rimelige fragt omkostninger. Venligst kontakt os på info@Ditprint.dk før varerne returneres, så vi kan oprette en retur sag og beslutte om, der skal udstedes retur fragt label eller ej.
TIP
Check import / eksport regler for det land der sendes til / fra. Spørg eventuelt dit posthus eller lokale told afdeling. Nogle lande kræver der udfærdiges told dokumenter så eventuelle import / eksport gebyrer håndteres korrekt og iht. det pågældende lands gældende lovgivning. Alle forsendelser sendes fra Jyderup, Danmark.
 
DEN KØBTE STØRRELSE PASSER MIG IKKE. HVAD SKAL JEG GØRE OG KAN DET RETURNERES SELVOM DET ER ÅBNET?
Vi anbefaler at du bruger vores tilgængelige størrelses guide før du vælger størrelse på dit produkt og eventuelt måler en tilsvarende vare du ved der passer dig.
Du er naturligvis velkommen til at prøve varen / varerne ved modtagelse for at finde ud af om den / de passer. Du er ansvarlig for slidtage og brugsmærker af varen / varerne der stammer fra andre situationer end hvad der anses for normalt ift. at prøve varen / varerne. Du kan med andre ord prøve varen / varerne på samme måde som hvis du prøvede varen / varerne i en fysisk butik.
Hvis varen / varerne har været brugt eller på anden måde har brugsmærker udover hvad der er acceptabelt iht ovenstående beskrivelse så anser vi varen / varerne som brugte og kan derfor ikke acceptere returneringen og vil derfor ikke kreditere købet. For at få varen / varerne krediteret fuldt ud skal du afholde dig fra at bruge dem udover ovenstående beskrivelse – kun prøve den / dem for at fastslå om størrelsen passer.